Angajări TAROM. Compania națională de transport aerian face angajări în această pe mai multe posturi.
Se caută însoțitori de bord, planificator, dispecer și șef serviciu vânzări indirecte.
În total, TAROM angajează 20 de însoțitori de bord (perioadă determinată de 6 luni).
Angajări TAROM – Descrierea postului de însoțitor de bord:
– verifică înainte de cursă documentele personale să fie în perioada de valabilitate
– participă la briefing-ul efectuat de șeful de cabină înainte de cursă
– are obligația ca pe durata efectuării misiunii de zbor să respecte procedurile înscrise în Manualul Operațional al Companiei TAROM, Manualul Echipajului de Cabină și Manualul de Proceduri pentru Servicii la Bord
– asigură asistența medicală în timpul zborului în limitele competenței și a prevederilor cuprinse în Manualul Echipajului de Cabină
– are obligația să informeze șeful de cabină despre orice situație atipică apărrută în timpul misiunii de zbor
– în cazul unei situații de urgență acționează conform reglementărilor în vigoare, dispozițiilor Pilotului Comandant și Șefului de cabină.
Angajări TAROM – Condițiile de ocupare a postului:
– studii medii – absolvite cu diplomă de bacalaureat
– cunoștințe de limba engleză (scris, citit, vorbit) – nivel avansat
– deținere atestat de membru al echipajului de cabină emis conform reglementării EC 290/2012
– raport medical valabil
– calificarea de tip – constituie avantaj
– abilități de comunicare, spirit de echipă, orientare către client, atitudine pozitivă, rezistență la stres, disponibilitate program de lucru neregulat
– aspect plăcut, înălțime suficientă astfel încât să poată deschide / închide compartimentele de bagaje (peste 1,65 cm încălțat), punctualitate
– cunoștințe alte limbi străine (franceză, germană, spaniolă, italiană) la nivel mediu – constituie avantaj.
TAROM angajează și șef serviciu pentru direcția comercială / serviciul vânzări indirecte de la Aeroportul Otopeni.
Angajări TAROM – Descrierea postului (principalele sarcini și responsabilități):
– Dezvoltă crearea unei strategii de corporate identity și a unei imagini de marcă a companiei și asigură reflectarea acestei imagini în toate sectoarele de activitate, în special în cadrul activității specifice;
– Dezvoltă concepte de promovare, planuri anuale și asigura întocmirea bugetului necesar/fondurilor alocate pentru această activitate și se asigură de urmărirea realizării, aprobării și respectării acestora;
– Dezvoltă și coordonează toate activitățile de promovare și de publicitate desfășurate de Serviciul Vânzări Indirecte și urmărește realizarea acestora;
– Coordonează activitatea de publicitate, propune și supune aprobării conducerii executive bugetul pentru publicitate, în conformitate cu importanța evenimentului;
– Colaborează cu toate departamentele din cadrul companiei pentru implementarea corectă a imaginii de brand a companiei;
– Urmărește și avizează realizarea/publicarea materialelor editoriale și a informațiilor despre TAROM transmise intern sau în afara companiei;
– Coordonează activitatea de căutare de noi furnizori și de negociere a contractelor pentru achiziționarea materialelor de reclamă;
– Coordonează activitatea de căutare și negociere în vederea încheierii de contracte pentru reclame pentru terți în publicațiile TAROM;
– Coordonează realizarea revistelor de bord;
– Asigură monitorizarea permanentă a mesajelor/solicitărilor de la parteneri sau alți solicitanți și procesarea informațiilor primite într-un interval de timp optim.
Angajări TAROM – Criteriile de ocupare a postului:
– Nivel de studii: Studii Superioare;
– Calificarea/specializarea obtinuță: Cursuri de specialitate în domeniul de activitate al structurii;
– Experiența profesională anterioară necesara: minimum 3 ani vechime în domeniul de specialitate;
– Limbă străină: engleză, nivel avansat;
– Cunoștințe operare PC – nivel avansat.
Sursa: DailyNews